tirsdag 21. februar 2012

Vinner av bloghoppen!

Da er tiden inne for å kåre de heldige vinnerne av vår bloghopp.

Hovedvinneren blir den lykkelgie eier av denne pakken:




Mange har sendt inn den riktige setningen til oss etter 
å ha lagt igjen kommentarer og hoppet videre.
Vi kan vel røpe at setningen skulle være: 

- Det er ingenting som kreative krumpsring - 

Da er det ingenting å vente på mer.
 Vinneren av denne herligheten fra Global Hobby er:



*
*






*
*

Merethe - Minitroll


Gratulerer så mye!
Send oss adressen din på mail (papiravisen(at)gmail.com) så sender vi premien til deg.


Vi vil takke alle som tok seg tid til  gjennomføre vår hoppetihopp
og håper å se dere her igjen ved en senere anledning.

Husk å sjekke innom jentene våre for å se om du vant en liten overraskelse.

Laila
Bodil
Sanna
Malin
Merethe 
Camilla

4 kommentarer:

Eline sa...

gratulere så mye til Merethe Minitroll.

Jeg var også heldig å vinne hos Sanna. Tusen takk :-)

Ønsker dere alle en strålende uke.

Anne Gro sa...

Heldig du er Merethe! Gratulere så mye:)

Merethe sa...

Wow! Tusen millioner takk! Jeg ble helt månebedotten jeg nå! Jeg vinner vanligvis aldri❤ smiler superglad

Merethe sa...

Wow! Tusen millioner takk! Jeg ble helt månebedotten jeg nå! Jeg vinner vanligvis aldri❤ smiler superglad