fredag 15. april 2011

Shopping: 3NDY & GlitterBabe!

Da er det tid for en liiiiten shoppe/snike-runde hos månedens sponsorer, og guuuuuuuuu' som jeg har kosa meg! Dog, jeg har måtte velge ut noen søte små favoritter hos hver av sponsorene, og jeg oppfordrer dere alle til å gjøre det samme! :D
It's time for a teeeeeenytiny shopping/snooping-spring with this months sponsors, and boy ohh boy have I enjoyed! I've had to choose a few fav's at each store, and i strongy recommend you all do the same! :D

Glitterbabe (GBdigis.com) har en rekke digistempler i alle mulige temaer, til en rimelig penge, og en fantastisk ordning: For hvert 3. du kjøper, så får du et gratis. HERLIG! Prisen på et gjennomsnittstempel er $3 / ca.18,-, så dette er virkelig en god deal.
Glitterbabe (GBdigis.com) has a huge line of digi-stamps for all occations,at affordable prizes, and with a wonderful element: For every 3rd digi you buy, you get one free- LOVE IT! The prize is in average $3, making this a wonderful deal.
Noen av mine favoritter er/ some of my fav's are:


3ndy er et norsk firma som selger heeeeelt nydelig ark! Det er et vanskelig valg for alle norske scrappere å  finne  en favoritt her, men min alltime favoritt fra 3ndy er:
3ndy's a norwegan papercompany that has the most wonderful papers! Every norwegian scrapper will agree upon the fact that this is a very hard choice, but my alltime favourite is this series:

3ndy's blog  for everyone who wants to look around, most norwegian internet-stores have their paper :D

2 kommentarer:

Stef H sa...

thank you so much for the lovely write-up. i am soooooooo thrilled you like my images!

hugs :)

Uhooi sa...

The work is interesting and creative

Uhooi.blogspot.com